Koordinace svatebního obřadu a svatebního dne

Přichází den D a vy nevíte co dřív. Hlavou vám běží spousta otázek. Je na místě obřadu vše připravené? Budou všichni vědět kam mají jít? Kdo kde bude sedět? Bude připravená výzdoba tak, jak já si představuji? ……. Určitě byste nejradši na místě byly osobně a vše si pohlídaly, ale to jako nevěsty nemůžete. Co s tím…?

… jsme tady přece my. 🙂

Koordinace je služba přímo ve svatební den. Naší náplní práce je zařizování a kontrola hladkého průběhu vašeho svatebního dne. Dohled nad tím, aby bylo vše na svém místě a všichni dělali to, co mají. A je jen na vás, zda budete chtít koordinaci pouze svatebního obřadu, nebo celého svatebního dne.

Jak to bude celé probíhat?

Domluvíme si první schůzku, která by měla být minimálně dva měsíce před plánovaným svatebním dnem. Tato schůzka je ZDARMA. Seznámíte nás s vaší představou svatebního dne a řekneme si jaké další kroky budou následovat.

Co zahrnuje Koordinace svatebního dne?

  • osobní schůzka na místě obřadu
  • koordinace obřadu – mirtování, usazení hostů, komunikace s oddávajícím
  • dohlédnutí na výzdobu obřadního místa
  • dohlédnutí na výzdobu svatební hostiny
  • komunikace s vašimi dodavateli
  • vytvoření harmonogramu svatebního dne
  • dohled nad vydáváním občerstvení
  • kontrola ubytování hostů
  • koordinace programu svatby
  • celodenní asistence nevěstě a ženichovi